Mad Bud Anmeldelse - snyd og Online Penny auktioner
Sørg for at få GRATIS SEO link pakker Vince Links
Også ... Følg mig på twitter
Dette er en Internet Marketing blog - og hvis du ønsker at gøre en enorm mængde online, meget hurtigt, det er en temmelig sød forretningsmodel. Hvis du har moral på den anden side, kan du være mindre tilbøjelig til at give denne model en go. Af hensyn til uddannelse, fordi det er en temmelig interessant case, og jeg vil give dig min mening i denne vanvittige tilbud gennemgang.
Efter min mening ... Online Penny Auktioner - såsom dem på MadBid.com - byttedyr på uvidenhed. Bud på disse auktioner er gambling, i bedste, og det er kun hvis du rent faktisk forstår, hvad der foregår.
Mens han var på først at få en Macbook Air for £ 26 kunne lyde som en stjæle, er tingene ikke som de ser ud. Strengt taget er det er ikke tyveri, men ... efter min mening ... det er ikke langt væk. Desværre er det faktisk den tilbudsgiver få skruet, og auktionshuset få det blodige god handel.
The Model:
1. For at byde på en auktion du skal købe krediterKøb. Disse vil koste dig mellem 75p og £ 1,50 hver, afhængigt af hvor mange du køber.
2. Når du placerer et bud, prisen på auktionen går op med 1p (det har kostet dig en byde kredit)
3. Når et nyt bud er placeret, auktionen nedtællingen re-sæt.
Resultatet:
Væsentlige alle Mad bud gør det revaluering af valutaen for at gøre handlen lyden bedre, end det er. £ 1,50 er pludselig 1p, 15000% deflation! Og hver budgiver betaler for varen, uanset om de vinder.
Selv hvis du vinder, du stadig nødt til at betale uanset auktionsprisen er steget til!
Den salgstale er helt gylden:
Audi A3 for £ 514,63
£ 50 Asda gavekort til 0,91 £
iPhone 3GS 32GB til 9,67 £
Disse er faktiske priser på auktioner stadig finder sted på gale bud, gennemgå disse priser med fornyet værdsat valuta i tankerne, og tingene ikke ser så Peachy.
Audi A3 (vejl. 16.320 £) for mellem £ 38,597.25 og £ 77,194.50
£ 50 Asda gavekort for mellem £ 68,25 og £ 136,50
iPhone 3GS 32GB (vejl. udsalgspris 538 £) for mellem £ 725,25 og 1450,5 £
Hvorfor ikke online penny auktioner som Mad Bud revideret af de samme mennesker, der er ansvarlige for regulering af gambling? Muligheden for falske bud er udbredt, og chancerne for at vinde er lille!
Chancerne for at vinde med hvert bud er: (End Pris x 100) til 1. Hvis den endelige pris er 56,60 £, hvert bud har en 1 i 5660 chancen for at vinde. Du vil være bedre stillet i en poker maskine ...
I teorien Mad bud kunne:
1. Fake bud, hvis auktionen ikke har ramt ROI endnu
2. Fake forsøg på at forevige auktioner i spidsbelastningsperioder bud gange ... men vent, behøver de ikke at ...
En ting der virkelig pisset mig ud om denne forretningsmodel er, at auktioner ikke stopper, hvis bud udløber, uden at nogen vinde. Audi A3 auktionen havde været afbrudt i flere timer, når jeg vågnede i morges ... Mens dens forståeligt fra virksomhedens perspektiv, er det helt shits på de bydende.
Og en anden ting, der pisser mig af, er, at den sidste person til at skille sig af med deres bud, effektivt at vinde auktionen, har stadig til at betale blodige auktionsprisen.
Konklusionen af denne Mad bud Review er helt efter min mening ... og efter min mening Mad bud auktioner, og penny auktioner som dem, er svindel! De bør reguleres i det mindste, og omkostningerne af bud bør afspejles i de auktionspriser mere præcist.
Indgående seo søgeord:
Sendt: 25 April 2010 under Internet Marketing .
Tags: Internet Marketing , Mad bud Anmeldelse , Penny auktioner , svindel
Kommentarer
Kommentar fra R Andrew
Time 5 maj 2010 kl 10:20
Du skal have købt bud og tabt, men siden du er marketing ekspert, kan du ønsker at få deres opmærksomhed og måske hører til et andet selskab! hvem ved!
Jeg tror dine guesstimates tager ikke hensyn til gratis bud, at kunderne får, og tror du, hvis nogen vinder et produkt 3p de ikke sende det? Det ville have valgt nemt ved myndighed eller blogs!
Jeg mener, at din opfattelse er for simpel og ensidede!
Vince Edit: Siger Andrew, fra Cookie bud ....
Kommentar fra Mick
Time 3 juni 2010 kl 6:35 am
Som du rigtigt siger Vince, disse websteder "bytte på uvidenhed", bevist ved de svar, du har haft den her!
Det er basicaly on-line poker, hvor alle holder kastede i penge, indtil alle undtagen en "give op", men i stedet for vinderen tager puljen, "site", tager den og kaster vinderen en knogle.
Kommentar fra Pedge
Tid 12 Jul 2010 kl 5:53 am
Jeg tror grunden til dette får lov at fortsætte, er fordi ingen rent faktisk bliver mis-ledede, disse steder rovdrift på afhængighed i stedet for falsk reklame.
De har helt ret i, at vinderen af auktionen får en fantastisk aftale. £ 16'000 A3 for eksempel, selv om de havde sat i 1000 bud på £ 1,50 hver, der er stadig kun £ 1500 plus 514,63 £, at det gik for. £ 2014,63 er stadig næsten £ 14.000 besparelse på markedsprisen.
Den omstændighed, at det gik for £ 514.63 viser, at 51'463 bud blev taget, og hvis det betyder, at ved 1,50 £ et bud de mennesker, der kører auktionen er blevet betalt £ 77'194 0,50 for en 16 grand bil.
Så ... at vinde skal du vinde. Og jo mere du indse, at du bruger £ 1,50 med hver knap på den flere, der kræver stiger, og den eneste måde at vinde er at holde klikke ... Jeg kan kun forestille mig den virkning, har på en person, der er tilbøjelig til afhængighed.
Kommentar fra Ilias
Tid 24 juli 2010 kl 02:17
Mad tilbuddet, er det en helt skidt auktion. De er svindel, det er ikke min mening er det en kendsgerning. Jeg var byde på iPhone 4, og jeg var højere bud. Jeg har faktisk se timeren gik til 0 stoppet i 2 sekunder og derefter hvile til 57. Den tilbudsgiver var den samme budgiver, som blev byder på et andet punkt, og de bud blev placeret på det nøjagtige tidspunkt på begge varen. Jeg tror at de fleste af de mennesker, der bud er ansatte madbid.com og så snart en newbie tiltræder i overbyde dem til døden,
Rip off, skal webstedet ikke eksisterer.
Kommentar fra Dave S
Tid August 27, 2010 kl 14:37
Det er værre end et fupnummer. Budgivere er nødt til at smide gode penge efter dårlige penge. Forestil dig at byde på en 16.000 bil og tilbuddet er i øjeblikket 1.000 £. Det betyder, at 100.000 bud er blevet gjort hidtil. Bud variere i pris, men lad os sige, at de er værd £ 1 hver. Det betyder thast £ 100.000 i udbudsprocessen var blevet betalt. Lad os antage at du har lavet 100 bud, og dette har kostet dig 100 £. DER er ingen måde at indløse denne penge, så medmindre du holder byde Dem vil miste disse penge. Hvad gør du? Sig farvel til £ 100 til gengæld for noget eller fortsætte?
Mange vil fortsætte ... antage, at du havde lavet 2.000 af de 100.000 bud, må du stoppe og sige farvel til din € 2.000 eller fortsætte ... og sådan fortsætter det. Jo mere du byde jo mere du nødt til at holde bud for at undgå at miste alle de penge!!
Det er krogen: gode penge efter dårlige!
Kommentar fra JonnyV
Tid 27 oktober 2010 kl 10:16
Jeg er enig sit spil, det eneste, jeg dont enig med, er prisen pr bud. På sitet står der at man kan købe 50 bud for 14,99 Thats omkring 30p et bud, ikke 75p to1.50 du nævnte.
Kommentar fra Craig
Tid November 12, 2010 kl 18:16
thats geniale Jeg ville ønske jeg kom op med denne idé det er så simple, mennesker er gambling uden at være klar. Dens stadig en fidus, som jeg næsten faldt til takke dig for at forklare det, du reddede mig fra det lort
Kommentar fra Adam
Tid November 13, 2010 kl 2:29 am
Da bliver hele tiden påpeget, totalsummen af bud på poster ofte (always!) overstiger RRP prisen på varen. Men, nogen stadig vinder varen til en god pris. Madbid overskud kommer fra alle skår i en lille og få noget til gengæld.
Jeg ved af erfaring, at præmier kan vindes ved regelmæssige spillere, og at du ikke behøver at bruge £ £ £ for at få dem.
De steder, der for at tjene penge. Dens en krakning idé og samtidig nogle heldige mennesker afhente en god handel.
Kommentar fra Phil
Tid November 19, 2010 kl 15:44
Jeg har ikke gjort mit sind op Hvad enten at deltage eller ej, men jeg har læst de anmeldelser, gode og dårlige, jeg har læst vilkår og betingelser også, og jeg tror, jeg kan se, hvordan de gør deres penge ud af det.
Det eneste, opholder min hånd, og det er blevet berørt, er denne omstændighed, at det ikke er reguleret og er derfor åben for misbrug af MadBid selv. Selv om de vilkår og betingelser, at MadBid medarbejdere ikke kan deltage. Jeg ved bare ikke hvordan juridisk og bindende de vilkår og betingelser er, og hvor nemt misbrug er at bevise. De kunne altid ansætte en tredjepart, der ikke officielt forbundet eller ansat af MadBid at gøre det beskidte arbejde for dem.
Når det er sagt, den forretningsmodel er temmelig smart. Akkumulerede bud giver dem en enorm markup. Ville de virkelig har brug for at snyde?
Stadig uafklaret.
Kommentar fra charlie
Tid November 23, 2010 kl 13:50
disse steder er forfærdeligt jeg har brugt £ 30 om bud for ikke at vinde noget, de siger, de vil refundere dine bud inden for 24 timer for 1. gang brugere, men im endnu ikke se min kreditter stigning. WHAT A RIP OFF!
Kommentar fra BK
Tid November 25, 2010 kl 6:24 am
Dette er ikke en rip off. Det er præcis, hvad det hedder på hjemmesiden, så jeg ikke kan se, hvad alle er at få arbejdet op omkring. Hvis de gør faktisk pause auktioner, fordi de ikke får de pris, de ville, så ja, det er Bush liga. Men hvis du klager over den forretningsmodel, måske du nødt til at tænke over det anderledes. Dens ganske glimrende tror jeg. Og måske du har en lille chance for at vinde krigen om bud, men folk på dette site er villig til at tage den chance, så der er nogen anden til at stoppe dem? Overskudsgraden synes astronomisk og alligevel hver person byder på elementet betaler en elendig hvad det punkt er faktisk værd. Det er genialt i mine øjne.
Kommentar fra porruki
Tid November 26, 2010 kl 03:52
hvorfor regeringen ikke forbyder denne lort websted
hvad de reklamerer i magasiner som Metro etc er snyde
de skal bøde kraftigt
Kommentar fra Tomek
Tid December 1, 2010 kl 01:34
De snyder!!!!!!!!
Jeg sendte dem e-mail i dag - er ikke første gang, når "nogen" (madbid bud) imod mig.
Jeg ønsker blot at få mine penge tilbage, men når du har købt bud de ikke lader dig gå, indtil du har mistet alt.
Kommentar fra Tommy D
Time December 5, 2010 kl 4:08 am
En absolut scam. Tag højde for den faktiske mængde af bud, der er gået videre og du vil se præcis, hvor meget du kan ende med at betale. Hvis du ønsker noget derfra, gå ud og købe det fra høje gaden eller andre steder. Du betaler mindre 99,9% af tiden.
De resterende 0,1% incitamentet faktor. Du ærligt har større chance for at vinde fra den mest skæve af frugt maskiner. Og udbudsstruktur er helt bøjet. Det er indlysende madbid folkemusik (eller forbundet med) gør "sikkerhedsnet bud", og at en auktion kan pause på 1 sekund tilbage, er det kram af nigerianske fidus folklore! En absolut ketcher her! Hvem har nogensinde hørt om Ebay auktioner pause?!
Det er et fupnummer!
Kommentar fra Greg
Tid December 12, 2010 kl 15:00
Am se en af disse websteder fra USA lige nu. 3 timer siden, en iPad var på US $ 3,55, og det er nu på 26,81 dollar. hvilket betyder, at 2.680 "bud" på $ 0,75 er blevet støbt ... ($ 2,010.00) for auktion site, for et element, der Retails på $ 729,00 -! Ganske fornuftigt afkast, har jeg set som nogle tilbudsgivere faldt ud (formentlig efter at have brugt deres 50 eller 75 bud Pack), kun se dem igen vises senere. Jeg tror ikke, de steder er rigget til - de behøver ikke at være. De er bare "online - 'Carnies'" ...
"Prøv at yderligere 3 kast sir, vinde en Kewpie dukke for damen!" ...
PT Barnum skal kigge på grinende!
Greg, NY
Kommentar fra Tony
Tid December 29, 2010 kl 10:39
Kendsgerningerne er der, klare som muligt. Folk vil stadig give det en go da det er den menneskelige natur, er dumbasses ikke reguleres så lad dem spille. De vil også spille spilleautomater, købe ind lotteri ordninger og måske endda tilmelde dig Jamster ringetoner og applikationer. Vi er nødt til at se og ryster på hovedet, det er massen undertrykkelse af meninger i vores verdens befolkning. Hæng på, jeg er nødt til at besvare denne e-mail fra en nigeriansk prins, han har brug for mine bankoplysninger for at rydde en formue ... er straks tilbage.
Kommentar fra craigy
Tid December 30, 2010 kl 5:55 am
Min største brokke sig er, at en auktion er en auktion. Når tiden løber ud, som bør være det virkelig, og uret skal ikke nulstilles, der går ned til ét sekund, og derefter nulstille uret virker lidt fræk. Nybegyndere helt sikkert wont indse dette. Jeg kan forestille mig, at de vil køre deres forløb og dø ud som selvom ideen er gr8 for en lønmodtager det er en lidt grå og overskyet. Jeg føler det lidt dodgy, og helt sikkert åbne for glip brug af operatøren. Det er et lotteri idyl sin gambling virkelig, og jeg synes, det burde være underlagt stærkere.
Kommentar fra Peter Booth
Tid 20 januar 2011 kl 9:51 am
Jeg er enig med de fleste, der er blevet sagt. Disse steder er dagslys røveri. Så er lotto. De bør ikke være tilladt eller reguleres.
Jeg cant bebrejde de mennesker, der kører de websteder, jeg bebrejder regeringen for ikke at regulere dem. Mit råd er ikke bruger disse sites. DE ER En af de største SVINDEL IGANGVÆRENDE. Kom, alle MP læser dette. slå hårdt ned på dem. Peter.
Kommentar fra Mandy
Tid 20 januar 2011 kl 04:35
Jeg satte £ 200 på min konto, og fik aldrig en krone tilbage og har nothink at vise for det de er en total rip off jeg virkelig dont know, hvordan de sover om natten kl gona indberette dem til den standard traidings afer så mange klager, de er nødt til at tjekke dem ud, hvis vi alle gjorde dette, så de wouldnt have lov til at gøre det mere
Kommentar fra Sam
Tid 27 januar 2011 kl 01:13
De seneste bud på en Audi A3. Se en fælles tilbagevendende mønster? Alle disse konti er sandsynligvis falske og tilknyttet hjemmesiden. De er åbenlyst at forlænge slutningen af auktionen ved falske bud.
* MARIECLAIRE DKK 1,832.43
* MickKeating DKK 1,832.42
* Hughgoes DKK 1,832.41
* Keithnuttall DKK 1,832.40
* MARIECLAIRE DKK 1,832.39
* MickKeating DKK 1,832.38
* Hughgoes DKK 1,832.37
* Keithnuttall DKK 1,832.36
* MARIECLAIRE DKK 1,832.35
* MickKeating DKK 1,832.34
* Hughgoes DKK 1,832.33
Kommentar fra Richard
Tid 29 Januar 2011 kl 12:24
Sam, bud er nu £ 1,952.76, og du kan tilføje følgende brugere til din liste:
* Winnowin
* Raymar2_123
MARIECLAIRE stadig byder væk, har stakkels pige sandsynligvis brugt de 16 store bud i forvejen.
Jeg spekulerer på, hvor meget profit hjemmesiden gør, hvis man udelukker de falske tilbudsgivere?
Kommentar fra biddershelp
Tid 30 januar 2011 kl 12:54
Nu er jeg træt af bølle tilbudsgivere vindende alle Auktioner. Efter måneders forskning, studier og bud, er jeg kommet til den konklusion, at der er nogen chance for newbie har for at vinde de store gadgets, som de tiltrådte Madbid for. For uger jeg så de samme mennesker der byder på en bil fra 9:00 til 2:30 am hver eneste dag. Da tilbuddet timeren er kun 20 sek, dette betyder, at de ikke gør, og kan ikke komme ud af deres pc er for uge non-stop, utroligt. Desuden ingen mening engang forsøger at byde på noget lignende eller andre fantastiske gadgets.
Jeg tror, der bør være en tidsfrist for at byde eller vinde i en måned og give andre en chance for at vinde. Jo flere medlemmer til webstedet jo mere de omkostninger, vil gå op og jo mindre chance for begyndere. Mit råd er kun deltage, hvis du har masser af penge at smide væk og fik masser af tid til at blive på din pc. For de fleste ligesom mig, der ikke har begge disse, den stort set umuligt at vinde, og du vil bare spilde alle dine bud og vigtigst du er penge. For at undgå "budkrig" folk er begyndt at byde på en anden måde kendt som "snipe" eller "sniping".
Efter at miste penge mig selv, jeg troede, at jeg bliver nødt til at en eller anden måde at gøre det hele tilbage og komme op med et system, der gør det hele let, som spilder ingen bud (penge) og tid. Så endelig efter uger har jeg kommet op med et værktøj, der vil byde for dig uden at du er der, svarende til eBay Auction Sniper men denne ene specielt til Madbid. Ikke kun det, vil det også kun byde, når timeren har nået under 1 sekund, men før det når 0, dramatisk øger din chance for at vinde. Så dybest set vil du miste nogen unødige bud og vil kun byde, når nogen er ved at vinde et element. Gå fremad se andre konkurrerer mod hinanden i timer stunder spilde tilbud efter tilbud, og så snart en af dem er ved at vinde du er bud bliver aktiv. 100% garanti du vil spare på bud og mest udfordrende rejse, du er chancerne for at vinde, ikke kun, at du ikke engang at være ved siden af din pc for timer.
Jeg plejer at læse eventuelle svar på her, så hvis du ønsker yderligere råd og ønsker oplysninger om, hvordan man sætter den op kan du kontakte mig på *** Kontaktoplysninger Fjernede Details - Vil du ikke kan madbid flere penge *** Da jeg modtager masser af e-mails i det øjeblik jeg mide tage tid til at svare, men bare rolig jeg vil svare alle. Venligst ingen tid wasters.
Kommentar fra Jordan
Time 2 Februar 2011 kl 12:16
Hjemmesiden gør en kæmpe overskud, og de bliver jævnligt undersøgt. Når en person sender en klage over dem, de bliver undersøgt og altid server historie, IP 's, adresser, e-mails, telefonnumre etc. og til tider verificeres (jeg har blevet kaldt før), hvordan anmelder kan sige, at du har en 5660 chance for vinde bare fordi der har været 5660 bud, jeg ikke kender. Hvis du sætter penge i en automat, hvor at spille korrekt, ville du have en 1 i 10 chance for en sejr, men i stedet besluttede at bare bash knapperne, ville det mindske dine chancer drastisk. Som med madbid eller flutterroo eller bidz osv. hvis du bare holde klikke bud på tilfældige auktioner du mindske din chance. Men hvis du spiller ordentligt og se omhyggeligt du vil have en langt bedre chance. Hvis du regne det ud på Audi indtil nu stedet vil have lavet om 100k profit.
Jeg har været på stedet aktivt byde på 3 uger nu. På min første dag jeg vandt 50 bud (i alt, inklusive udgifter til bud var £ 1,08) på den samme dag jeg vandt en £ 50 John Lewis gavekort til 8P (der arbejder ud på omkring 90p, at jeg betalte selv, plus 3,50 £ porto, som i alt er £ 4,40), der dybest set betalt et anstændigt beløb til mit ugentlige butik (kan bruges i Waitrose også) den næste dag, jeg vandt 50 flere bud (værdi af £ 15) og betalte det samme igen (£ 1,08) og 9 timer senere vandt Thorntons chokolade for 10p som var værd £ 50 Jeg brugte 4 bud, der arbejder ud Om £ 1,20 og brugt £ 3,50 på porto.
Jeg mistede et par auktioner for, i alt brugte jeg omkring £ 60 på bud, og i dag har modtaget alt, (1 uge efter at vinde) i alt værd (ikke RRP, faktiske værdi off ebay osv.) 150 £. Naturligvis voucher er værd, hvad det er værd, kaffemaskinen sælger for £ 50 nye og Thorntons chokolade er også værd at uanset hvad du betaler for det, især da det er et bundt. Hvad jeg elskede mest, var, at man kan få tingene billigere, kan du shoppe rundt og få tingene til halv pris, men gavekortet blev sendt af John Lewis, blev Thorntons chokoladen sendt af Thorntons og kaffemaskinen blev sendt af amazon (ikke sikker hvis det blev købt på Amazon, eller de har brugt deres service, der lader dem gemme varer, de køber i deres lagre og så pakke og sende det til dem)
Det handler ikke om chance, det handler om dygtighed. Alle, der sætter penge i ved, hvad de putter sig ind til. Jeg har brugt £ 60 og fik £ 150 værd af varer til gengæld. Det virker ikke som en fidus for mig
Kommentar fra Jordan
Time 2 Februar 2011 kl 12:25
Åh bare at tilføje. Om falske tilbudsgivere, som jeg sagde i mit tidligere indlæg. Ja, de undersøgte en masse, men også de ikke har behov. De laver masser af penge, og hvis man ser på alle de auktioner, der sælger, hvor de vil ikke få deres ROI.
Du skal bare nødt til at være smart med det, folk har vundet biler til meget billige og i alt brugt under £ 1000 for en 20000 £ bil eller hvad. Nogle mennesker vil tabe, vil du ikke vinde hver auktion, og du er nødt til at være modig for at sætte penge ind i det. Jeg var meget skeptisk, jeg har haft en konto for et par år, at der ikke er rørt, brugte jeg de første bud, indtil der kom fri, og det var det. Sav annoncen den anden uge og var temmelig træt, så gav det en chance med £ 10 værd af bud. Jeg er nu lægge flere penge i, men den anden jeg starter en taber streak jeg vil stoppe. Det er ikke hasardspil, det er bare risikabelt.
Kommentar fra Jordan
Time 2 Februar 2011 kl 12:57
Damn, jeg virkelig ser på, hvad jeg har skrevet før du sender den. Mistede off en sidste ting.
De har et system, der forhindrer folk i at vinde for meget. Du kan kun vinde 3 ting inden for 24 timer (jeg nået denne grænse på mine første 2 dage på stedet) og 12 sejre inden for 30 dage. Der er også dybere regler som værdi af varer, du kan vinde inden for de fastsatte periode.
Kommentar fra Anthony
Tid 18 Feb 2011 kl 3:31 am
Jeg vandt et emne for en måned siden. Jeg har endnu ikke modtaget den. Når jeg ringer dem de bare rodet om. Har nogen fået deres vare fra Madbid? Hvor kan jeg klage?
Kommentar fra PAUL
Tid 22 Februar 2011 kl 16:28
MadBid jeg personligt tror på min egen mening, de får grådige de siger for nye mennesker rookie auktioner Jeg har endnu til at finde en jeg synes også, at de reklamerer 1,2,3 bud auktioner på prisen, men til denne dag ikke har fundet en 1bid auktionen er alle mindst 2bids, da jeg først kom jeg mailede madbid klagede over dette, da jeg spildt mine bud ikke relising det tog 2 bud, hver gang den dag i dag (en uge senere) ingen e-mail tilbage i ringede en reprasentative som hun forklarede mig, at hun sagde høj værdi er 3-4 bud pr bud medium er 2 og lav er 1 Jeg spurgte hun ville kalde et medium element omkring £ 20 (thortons Chocolate) et medium værdi vare hun sagde nej en lav, hvor jeg reagerede så hvorfor er det 2 bud ikke 1, og hvorfor er alle dine auktioner 2 bud minimun hun kunne ikke svare mig, der frustrerede mig, jeg må sige, jeg har vundet 3 varer 50 madbids 1p brødrister 17p og thortons fudge pack 19p, men kostede mig £ 100 i udbud Madbid er en hjertesag Jeg har lært, og kundeservice er langt fra god til klager. Jeg tror madbid dont like kunder feedback på, hvad de skal gøre anderledes jeg ville elske at e-maile instruktøren, men probebly ville ikke få et svar ligesom der kundeservice jeg ville bruge MADBID igen, men ikke før de rent deroppe handle med alle disse 2 bud auktioner du får 30 bud, men kun bruger har virkelig 15, som kan gå inden for minutter, og de er ikke billige
Kommentar fra PAUL
Tid 22 Februar 2011 kl 16:41
Jeg har også glemt at nævne i min ovennævnte artikel også hype op RRP eksempel slesk en LG HT305SU Home Cinema System på madbid RRP på madbid 350 £ google søgning på Amazon Normalpris 99,99??? stor forskel
Beskrivelse Pris:
Aktuel Auktionskurs £ 15,54
Levering og Håndtering £ 8,00
Samlet pris der skal betales ¹ £ 23,54
thats 1554 bud en værdi på over £ 400 med bud til dem og stadig gå op i pris før goto seng
Kommentar fra PAUL
Tid 28 Feb 2011 kl 2:52 am
Kommentar fra Jordan
Time 2 Februar 2011 kl 12:57
Det er klart indlysende Jordon du arbejder for MADBID lol du taler ligesom en madbid talsmand ville ingen ville gå på om hvor stor madbid er sådan ligesom et sæt tale
Kommentar fra Taaha
Time 10 marts 2011 kl 11:40
Når du siger at du betaler for varen, uanset vejr du har Wno eller ej, hvad mener du?
Betale for det, som i at købe bud, som du affald eller penge blev taget ud af din konto, når du ikke har vundet?
Kommentar fra mr.j lonodn
Time 13 marts 2011 kl 12:38
det er en stor snyd kære venner, jeg mistede arouund £ 2000, i de sidste 2 måneder, og sidst jeg vandt noget, så de fortalte det er teknisk fejl, og genstart byde igen for en vundet element. de er R rigtige røvere, vil put ikke dig selv i en trap.they giver dig mulighed for vundet 1/2 varer først og derefter tage dine penge, vil du indse det lidt senere, tak, spar dine penge er det en anmodning
Kommentar fra Philip
Time April 2, 2011 kl 7:40 am
Hej,
Jeg tror ikke, det er et fupnummer på alle, det er en smart forretningsidé, de klart angive, hvordan det fungerer, og har endda en video til at vise dig. De klart at angive prisen på kreditter og genstande. De er ikke blindfolding nogen, og de er ikke at tvinge folk på pistol tidspunkt at købe produkter.
Ja, de ikke fortælle dig, hvor meget profit de foretages på hvert enkelt produkt i alt, men når du køber en bil for eksempel ved 15.000 detail har de fortælle dig, hvor meget profit de gør?
Også, jeg vover du at fortælle mig om en virksomhed, der er 100% ærlig og åben.
Kommentar fra Karen
Tid April 11, 2011 kl 8:29 am
Hej - Jeg er enig med Philip - der er ingen 'fidus', som vejledningen tydeligt forklare hvordan det hele fungerer. Hvis webstedet / virksomhedsejere gør et godt resultat - og hvad så? Hvorfor er vi så negativ for folk at tjene penge? Jeg har vundet en række punkter vedrørende MadBid og jeg er glad bunny - brugt omkring £ 60,00 og har vundet kaffemaskine, køkkengrej, Blender og chokolade - værdi omkring £ 300 (løbende online priser fra Amazon og Thornton s). Som enhver gamble, skal du angive din grænse og ikke gå over det. Chill out og have nogle sjove 'bud' ....!
Kommentar fra Bob
Tid April 25, 2011 kl 8:19 am
LOL tjekke de indlæg fra "Jordan". Ville ikke ske til at arbejde for MadBid ville du? Det er klart et forsøg fra MadShit til lunge blår folks øjne. Skader begrænsning FTW. MadBid er et fupnummer.
Kommentar fra madbidisrubbish
Tid April 30, 2011 kl 4:05 am
Spild ikke dine penge!!!!!
Jeg håber, at ingen bruger dette websted, de er ligeglade om du bare dine penge, som du plejer at få tilbage!! Det er en total spild af tid, gå ud og nyde de ud dørene!
Kommentar fra david
Time 7 maj 2011 kl 8:17 am
Jeg har holdt øje med emner på gale bud i 3 uger nu og jeg dont har til hensigt at deltage i bud for noget nu
Jeg så en auktion for £ 75 fra starten, og det var hovedsageligt 2 tilbudsgivere hele vejen med en af dem er hvert sekund bud og ulige danske spiller forsøger at stjæle det i sidste sekund, men hø ho igen kommer et andet bud fra den samme person hver gang, der i sidste ende wone det til en pris på £ 24,90 du gør de matematiske 2490 bud på den billigste budpakke 10 per bud chip kræver 4 chips per bud = 4op pr bud stedet gjort 996,00 £ i udbud, hvis du deler de bud mellem 4 bydere de tilbragte 240,00 £ hver og kun én af dem vandt det så skulle betale £ 24,90 på toppen af hvad de har brugt til at Winn den, der har råd til at købe £ 75 til £ 273,90 dette vindende tilbudsgiver har vundet nogle flere auktioner så godt med det samme resultat jeg virkelig håber, at skattevæsenet ser dette websted den aktuelle Minni på auktion lige nu har 4 vedholdende bydere, der har alle tilbragt mere i udbud, end de kan gå til en forhandler og købe en hvad fortæller du se det for dig selv for et par uger
Kommentar fra howierd
Time 7 maj 2011 kl 02:12
Knald mig en gang min skyld-skrue mig to gange din skyld. du ikke har modet til at udskrive denne.
Kommentar fra Madman
Tid 10 maj 2011 kl 5:45 am
Kommentar fra Philip: Det er ikke scam, men en smart forretningsidé!
Bestemt ikke. I en virksomhed, er resultatet som regel mindre end 50% pr transaktion, sædvanligvis i intervallet 10-30%. Hos madbid, hvis en £ 1000RRP element sælger til & 100 det gør £ 10000 i bud på £ 1 pr bud og £ 100 i salget, der er £ 10100 til £ 1000RRP. Resultat af RRP er 1010%
Nu, der tjener profit i størrelsesordenen tusinde procent? Business?? Kun svindlere, der beder om grådighed af andre. Philip, hvis de øjnene andre eller tvunget pistol de ville være røvere, er de svindlere fordi de ikke gør det.
Og det gør dem ikke engle, hvis andre ikke er 100% ærlig og åben.
Kære Philip, hvorfor du tager siden af fupmagere? Det er ikke et lotteri, hvor tusindvis af mennesker mister par pounds til at gøre dig vinde tusindvis. Her par poeple miste tusindvis at gøre dig vinde tusindvis. Hvis du er heldig, du mister ti gange og vinde én gang for at udjævne, eller bedre. Men Madbid vinder hver gang i området fra 1000%. Kald dem ærlig og åben!
Kommentar fra bænke
Tid 22 maj 2011 kl 12:44 am
Jeg er helt enige om, at dette site er en rip off, efter at have set det for et par dage, kom jeg til den erkendelse, at du actuallly har meget lidt chance for at vinde. jeg gjorde byde på Serval emner de kun lader du vinder på mindre emner såsom måltidet deal dem, hvis din nye. de større præmier synes at være for de mennesker, der åbenbart har købt det højeste beløb af kreditter, og ja, at jeg havde det samme problem haveing det sidste bud går til kontrol tælleren er gået passeret nul og alligevel auktionen pludselig begynder at løbe igen , Jeg tror, det `sa con, og det skete der på Serval emner. så dont go på dette websted og spilde dine penge,
Kommentar fra Jason
Tid 30 maj 2011 kl 9:27 am
Jeg er enig og uenig med omhyggelige undersøgelser og timing, kan du øge dine chancer for at vinde. Jeg fik flere gratis kreditter, da jeg kom, jeg brugt op de første, mens vi forsøger at finde ud af, hvad jeg gjorde. Det næste par jeg brugte og vandt elementet. Men jeg er enig det kan blive meget vanedannende faktisk, hvis du ikke er forsigtig
Kommentar fra Max
Time 5 juni 2011 kl 3:46 am
Det, der generer mig er, at de henviser til disse lokaliteter som auktion websteder, der er, hvor nogle af os græde scam.
I en rigtig auktion, betaler vi "tilbud" om emner, og som aldrig får det højeste bud på det beløb og resten af de bydende gemme deres penge for det næste bud eller simpelthen gå hjem med det i deres tegnebøger.
I et kasino, sætter vi "bud" i en automat eller på en blackjack bordet? Nej, det pengene er væk, medmindre du vinder. Meget ligesom Penny "auktioner", så det bør overvejes penny spil.
@ Philip "det er en smart forretningsidé"
Hvis det gør dig penge, der bekymrer sig hvad konsekvenserne er, lige Philip?
Kommentar fra Andy
Time 5 juni 2011 kl 5:30
I've read most messages here and madbid seem to get under everyones skin but 1 million people use this site so thats 1 million stupid people, personally i wouldnt go near one of these sites anyway, its probably more risky than poker, never really going to win and in the long run they will profit big time.
It is a good idea though and it seems like they have a good business going, who said you have to be popular to make money.
Better just paying retail price for the things you want less hassle and wont cost you as much in the long run plus they dont get the business.
Kommentar fra Jona
Time June 13, 2011 at 5:20 am
It is 100% scam, a scumbag exploitation of basic human aversion to loss; basically it is a reworking of the old 'dollar auction'.
Here is how the dollar auction works:
An auctioneer who volunteers to auction off a dollar bill with the following rule: the dollar goes to the highest bidder, who pays the amount he bids. The second-highest bidder also must pay the highest amount that he bid, but gets nothing in return.
Suppose that the game begins with one of the players bidding 10 cents (bid increments are 10 cents a bid), hoping to make a 90 cent profit. He will quickly be outbid by another player bidding 20 cents, as an 80 cent profit is still desirable. After this point the two players continue to bid the value up well beyond the dollar, and neither stands to profit.
The engine driving the whole thing is not wanting to be the second highest bidder and having to fork out cash and getting nothing in return (standard loss aversion).
Madbid works the same way, with bidders not wanting to lose and having to be in the position of paying out knowing they will not getting anything in return (sunk costs).
The dollar auction is perfectly fine pub scam to get a few £ for beer money from your friends, since it only involves small amounts of money, but when you are turning it into a business and exploiting psychological weaknesses, this is no longer acceptable.
Kommentar fra Richard
Time June 24, 2011 at 4:01 am
If this is not a scam, why is the American Federal government investigating similarly run auction in the “States”, with the aim of making that company re-imburs all that took part in bidding. That particular bidding site made over half a billion dollars from unsuspecting mugs like myself. As for bidding against other bidders, are you kidding? built in to this bidding software are autobots that monitor every bid and then out bid the last highest bidder automatically.
Comment from Tammy
Time July 7, 2011 at 11:51 am
I certainly agree that madbid.com is not an auction website and definately should not be advertised as one.
I found madbid.com website advertised on a childrens-teens channel called 'kix' which is all the more to complain about, since the website isnt for under 16's it should not be advertised on such channels.
I haven't actually tried out the website myself, but after carefull consideration I dont think I ever will.
In my opinion I do believe this website was created to scam people out of their money. I mean if you want to go giving out your money in return for nothing then madbid.com is definately the place to do it.
If you want to gamble then go to a casino, gambling on the internet has a lot more hidden brick walls than the real thing.
Comment from Caladrea
Time July 16, 2011 at 12:25 pm
Madbid, although not illegal or the convetional type scam, is, non the less a huge scam.
As other posters have pointed out, you have to pay X amount of £ for X amount of Credits. Each auction uses different amount of credits per bid.
I, unfortunately, decided i would have a go. So i paid £27.99 for 275 credits which works out to just over 10p per credit.
i was bidding on the IPad @ 6 credits per bid. working out to 61p per bid.
There were two main bidders throughout, every 2nd or 3rd bid was theirs. They must have had thousands of credits.
I remember thinking even at that time, that they had to be working for madbid to have that many credits or have spent stupid amounts of money on credits.
For myself, it was when i began bidding that i really how stupid a decision i'd made. Each 1p bid was effectively costing me 61p.
The IPad sold for just under £60.
So working on £60 as a base price thats 6000p @ 60p per 1p = £3,600 paid in credits for a £400 item. A minior profit of £3,200 to Madbid.com of which who knows how much the winning bidder contributed to.
The ONLY way to prevent such unscrupulous sites from ripping off unsuspecting persons such as myself is not to join them, and if you already have, then do as I intend to do, and not use any of the credits i have remaining. For that will force others to continue using theirs.
Just Stop! Simple.
I have 119 credits left to use. I've lost that money regardless, but i refuse to contribute to making others loose theirs by bidding against them now.
Comment from Jinny
Time July 31, 2011 at 9:45 am
I saw the advert for Madbid, looked at the site and saw that it was really hard to find out how much the credits actually were worth, so investigated more and your answer gave the answer I expected. Thanks for that!
Comment from christopher
Time September 16, 2011 at 3:14 am
the most entertaining part is watching the bids fluctuate, you constantly observe the bid time reaching near 0s and then suddenly shooting back up, now its either this is a marketing ploy or bidders connections are delayed, and then there is always the psychological approach of if you bid last, like on ebay you are probably going to win the item who knows, but none the less it is one fun show to watch and monitor!
Comment from christopher
Time September 16, 2011 at 3:24 am
THEY EVEN CHARGE YOU CREDIT TO SNEAK PEAK THE OPPOSING BIDDER !
Comment from steve
Time September 28, 2011 at 4:21 am
anyone intrested in setting up a penny auction site if people are stupid enough to fall for it then its there fault its easy money seriously im intrested in setting up my own site bargainbid dot com
Comment from peter
Time October 2, 2011 at 1:42 am
The best thing to do is stay away from Madbid. Most of the comments are correct. So do not buy credits and treat yourself to a holiday.
Comment from Robert mclarnon
Time October 9, 2011 at 11:13 am
It's a scam alright I spent £27 it lasted 5 minutes I had 66 bids , and mad bid sent me 4 texts in that time costing
Comment from me
Time October 14, 2011 at 1:23 pm
This is bolloks. Every credit cost 14p and when you ssay you pay loads more its rubbish. You could bid abbout 100 times - 5 times to win the item.This means that its not Madbid.com scamming its the person going crazy with his or her bidding. So yes you have to pay more than the price stated but if you bid wisely you will still get it for a LOT cheaper than the RRP
Comment from anansigirls
Time November 12, 2011 at 5:41 am
Thank you for putting into words what I always suspected. And I agree that this is gambling, and not auctioning which means it should be regulated, if not prohibited.
Comment from Mike
Time January 29, 2012 at 1:02 pm
Firstly Well said Author, couldn't have put it better myself. People are ignorant and also very easily trapped in the madbid cycle. Bids are cheaper now than when they where but it still doesn't make things any cheaper. People need to look at the facts that now bids can be as little as 10p per credit but it takes minimum ( what i have seen ) of 4 credits per 1 penny bid, so that, for a start is 40 pence per bid, anything valued on the madbid site over £200 is 6 credits per bid and i am going to use a example of a auction that is running this minute. There is a TV which they value at £549 and it's current bid is valued at £159.30, each 1p of those bids where 60p each as it is a 6 credit per bid auction so to do the easy math so people can understand, move the decimal point forward 1 place which will make it £1593.0 then times that by the number of credits it takes to place a 1 penny bid, in this case 6. £1593.0 x 6 = £9558. Now take a long look at that, would you pay that much for a TV and that's not including their admin fees and delivery on top of that. Yes there is a chance you could pop in and place 1 bid and win the item but we all know that is not going to happen, it's near on impossible. Also if the bids are still going by the deadline then it will stop and resume the following day. Anyone who bids on this site must be mad themselves. they prey on they weak minded so they gamble away their money making them HUGE profits. It is worse than gambling in my opinion be a big margin.






Kommentar fra Hay
Time 3 maj 2010 kl 6:28 am
Hej, tak for den anmeldelse, men jeg ikke forstod et point. Du erklærede, at "auktioner ikke stoppe, hvis bud udløber, uden at nogen vindende" sure, hvis det er det sidste bud, og den tid udløber, at tilbudsgiver vinder?
Tak
Hay